Nuffnang Ads

Friday, March 4, 2011

Chrocet

Aktiviti Edisi Baru..
Sebelom nie aku memang dah pandai pun..
Tapi dah dua tiga hari nie..
Rasa nak buat pulak..

Selepas aku terjumpe blog Chrocet Mania nie..
http://crochet-mania.blogspot.com/
Sangat mudah tutorial dia..
Dan sangat membantu..
Even semalam aku dh cuba... tapi salah..
Hahaha..
So,ari nie aku bukak lagi & amek few notes & tips..

Ahem.. bole cuba nie..
Semalam beli dua kaler benang..
Navy Blue & Pink..
Also satu jarum..
Angan-angannye..
Navy blue tuk kopiah Dady Yang
Pink tuk Mia nye cap
He..He..He..
Sangat excited..

Nanti blek Pontian nak g cari jarum besar sket..
Yang ada nie no. 3 tak bape besar..
Kalo silapbenang terbelah..
Tak best..

Gambar yang tak jadik tue..
Biar aku simpan dalam hati..
Nanti gambar yang dah menjadik..
Akan aku upload..

Hehehe..

No comments:

Post a Comment

Nuff Adv

Ramadan & Ammy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Cinta Hati

lbyf.lilypie.com/TikiBlogger.php/ABff

Friday, March 4, 2011

Chrocet

Aktiviti Edisi Baru..
Sebelom nie aku memang dah pandai pun..
Tapi dah dua tiga hari nie..
Rasa nak buat pulak..

Selepas aku terjumpe blog Chrocet Mania nie..
http://crochet-mania.blogspot.com/
Sangat mudah tutorial dia..
Dan sangat membantu..
Even semalam aku dh cuba... tapi salah..
Hahaha..
So,ari nie aku bukak lagi & amek few notes & tips..

Ahem.. bole cuba nie..
Semalam beli dua kaler benang..
Navy Blue & Pink..
Also satu jarum..
Angan-angannye..
Navy blue tuk kopiah Dady Yang
Pink tuk Mia nye cap
He..He..He..
Sangat excited..

Nanti blek Pontian nak g cari jarum besar sket..
Yang ada nie no. 3 tak bape besar..
Kalo silapbenang terbelah..
Tak best..

Gambar yang tak jadik tue..
Biar aku simpan dalam hati..
Nanti gambar yang dah menjadik..
Akan aku upload..

Hehehe..

No comments:

Post a Comment