Nuffnang Ads

Thursday, March 24, 2011

Budget Lunch

Gara-gara melayan FB orang meniaga Apam Polka Dot..
Aku terus lapar.. lunch g beli nasik..
Ramai sangat orang pas tue lauk pun dh tinggal siket..
Kehcewa..

Aku amek nasik separuh.. ngan lauk sikit.. sayur dah abis..



Terus aku beratur kat kaunter..

Aku : Berapa dik...??
Casher : RM1 kak..
Aku : Hah..??
Casher : RM1 kak..
Aku : Hah...??? ko biar betul...????
Casher : Iye.. akak amek nasik separuh ngan hati jer kan..??
Aku : Ha'ah.. tp ada sayur sup sket..
Casher : Haaaa..betul lah tue kak RM1
Aku : Haaaa.. okey.. okey..
(bayar sambil blur)

Haaaa... daun pisang tue free..
Aku breakfast tadi Rm1.70.. lunch plak Rm1.00.. Walauweiiihhhh....
Kalo hari-hari cam nie kan bagos..
Jimat.. Jimat.. Jimat..

No comments:

Post a Comment

Nuff Adv

Ramadan & Ammy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Cinta Hati

lbyf.lilypie.com/TikiBlogger.php/ABff

Thursday, March 24, 2011

Budget Lunch

Gara-gara melayan FB orang meniaga Apam Polka Dot..
Aku terus lapar.. lunch g beli nasik..
Ramai sangat orang pas tue lauk pun dh tinggal siket..
Kehcewa..

Aku amek nasik separuh.. ngan lauk sikit.. sayur dah abis..



Terus aku beratur kat kaunter..

Aku : Berapa dik...??
Casher : RM1 kak..
Aku : Hah..??
Casher : RM1 kak..
Aku : Hah...??? ko biar betul...????
Casher : Iye.. akak amek nasik separuh ngan hati jer kan..??
Aku : Ha'ah.. tp ada sayur sup sket..
Casher : Haaaa..betul lah tue kak RM1
Aku : Haaaa.. okey.. okey..
(bayar sambil blur)

Haaaa... daun pisang tue free..
Aku breakfast tadi Rm1.70.. lunch plak Rm1.00.. Walauweiiihhhh....
Kalo hari-hari cam nie kan bagos..
Jimat.. Jimat.. Jimat..

No comments:

Post a Comment