Nuffnang Ads

Tuesday, March 1, 2011

Buffet Steam Boat @ Mama Lyn

Yummy... Yummy... Yummy...
1st time Yang belanja aku makan BUFFET..

Tue pun selepas tanya few time betul ke aku lapar..
Kalo lapar sket jer x yah..
Aku kene lapar extreme..
Hahaha..

Hurmmmm..aku mkn tak banyak..
Sajer jer badan aku Gebu..!!
Imagine.. if aku makan bayak...
Mau jadik tong drum bergerak..!!
Huwaaaaaaa....
Tak mau...

Yang blanja Steam Boat @ Mama Lyn, Mutiara Rini..
Tak banyak gambar..
Sebab kami makan macam Pirhana..
Hahahaha...


My Plate

Yang punye yg tgh boild..

Us.. BBQ

Act like Pirhana.. Haha

Baby Pirhana.. ;-)

Untuk gambar yg agak meriah..
Sila jengah blog :
http://jomjalanmakan.blogspot.com/2011/01/steamboat-restoran-mamalynn-mutiara.html

No comments:

Post a Comment

Nuff Adv

Ramadan & Ammy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Cinta Hati

lbyf.lilypie.com/TikiBlogger.php/ABff

Tuesday, March 1, 2011

Buffet Steam Boat @ Mama Lyn

Yummy... Yummy... Yummy...
1st time Yang belanja aku makan BUFFET..

Tue pun selepas tanya few time betul ke aku lapar..
Kalo lapar sket jer x yah..
Aku kene lapar extreme..
Hahaha..

Hurmmmm..aku mkn tak banyak..
Sajer jer badan aku Gebu..!!
Imagine.. if aku makan bayak...
Mau jadik tong drum bergerak..!!
Huwaaaaaaa....
Tak mau...

Yang blanja Steam Boat @ Mama Lyn, Mutiara Rini..
Tak banyak gambar..
Sebab kami makan macam Pirhana..
Hahahaha...


My Plate

Yang punye yg tgh boild..

Us.. BBQ

Act like Pirhana.. Haha

Baby Pirhana.. ;-)

Untuk gambar yg agak meriah..
Sila jengah blog :
http://jomjalanmakan.blogspot.com/2011/01/steamboat-restoran-mamalynn-mutiara.html

No comments:

Post a Comment