Nuffnang Ads

Tuesday, July 12, 2011

Senda kan Lagu NEGARAKU...???

Pagi2 aku jengah blog Ben Ashari.. Ada entry yang buat aku sentap..
Bila Lagu NEGARAKU dipersendakan
Ada budak MELAYU kita.. yang mempersendakan Lagu NegaraKu..



Aku copy dr blog Ben Ashaari..
Nape lah Adik ooiittt.... bersikap begini...
Abis harapan ibu bapa..
Tak kisah ler apa pun pandangan politik kamu..
Tapi jangan ler mudah sangat menghina..

Mudah2an Allah.. buka kan pintu hati kamu..
Memelihara kan kamu.. sepanjang perjalanan kamu menunaikan amanah ibubapa..
~Amen~

No comments:

Post a Comment

Nuff Adv

Ramadan & Ammy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Cinta Hati

lbyf.lilypie.com/TikiBlogger.php/ABff

Tuesday, July 12, 2011

Senda kan Lagu NEGARAKU...???

Pagi2 aku jengah blog Ben Ashari.. Ada entry yang buat aku sentap..
Bila Lagu NEGARAKU dipersendakan
Ada budak MELAYU kita.. yang mempersendakan Lagu NegaraKu..



Aku copy dr blog Ben Ashaari..
Nape lah Adik ooiittt.... bersikap begini...
Abis harapan ibu bapa..
Tak kisah ler apa pun pandangan politik kamu..
Tapi jangan ler mudah sangat menghina..

Mudah2an Allah.. buka kan pintu hati kamu..
Memelihara kan kamu.. sepanjang perjalanan kamu menunaikan amanah ibubapa..
~Amen~

No comments:

Post a Comment