Nuffnang Ads

Tuesday, July 12, 2011

Percutian Exsortic ORANG

Orang Seremban nie asik g bercuti jer..
Setahun tah bape kali lah...
Madang TERbeli tiket murah jer..
Aku tak penah pulak jumpe tiket murah..
Addoooyaaaiii...

Kali nie betul-betul nye berjalan..
INDIA katanye...
Aku dah amek beberapa keping.. wat inspirasi hariku..

Macam dalam Filem..

~ Fir aku Jeleeeeeesssssss...!!!... ~

Tasik nie

Apa ko rasa ko dah jadik Artis Bollywood lepas dok India seminggu..??
Huh.. Jelesss..

House Boat.. tapi atas tanah.. hihihi

~ Salji ~

Dah cam org Honeymoon g berdua

Cantek sari pink tue.. Sape punye..??

Neway.. mekasih banyak-banyak belikan aku sari..
Even blom dapat.. aku dah terasa aura melilit sari..
:-)

2 comments:

  1. hehe.... aku suke dapat share gegambar cantik ni. kalau ada sesapa yang rasa nak pegi, sila hubungi untuk dapatkan tips2nya. like!

    ReplyDelete
  2. serbinier dr india blom sampai.. ahaks!

    ReplyDelete

Nuff Adv

Ramadan & Ammy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Cinta Hati

lbyf.lilypie.com/TikiBlogger.php/ABff

Tuesday, July 12, 2011

Percutian Exsortic ORANG

Orang Seremban nie asik g bercuti jer..
Setahun tah bape kali lah...
Madang TERbeli tiket murah jer..
Aku tak penah pulak jumpe tiket murah..
Addoooyaaaiii...

Kali nie betul-betul nye berjalan..
INDIA katanye...
Aku dah amek beberapa keping.. wat inspirasi hariku..

Macam dalam Filem..

~ Fir aku Jeleeeeeesssssss...!!!... ~

Tasik nie

Apa ko rasa ko dah jadik Artis Bollywood lepas dok India seminggu..??
Huh.. Jelesss..

House Boat.. tapi atas tanah.. hihihi

~ Salji ~

Dah cam org Honeymoon g berdua

Cantek sari pink tue.. Sape punye..??

Neway.. mekasih banyak-banyak belikan aku sari..
Even blom dapat.. aku dah terasa aura melilit sari..
:-)

2 comments:

  1. hehe.... aku suke dapat share gegambar cantik ni. kalau ada sesapa yang rasa nak pegi, sila hubungi untuk dapatkan tips2nya. like!

    ReplyDelete
  2. serbinier dr india blom sampai.. ahaks!

    ReplyDelete