Nuffnang Ads

Monday, January 2, 2012

Suprised

Surprised for me.. Thanks to all..


While my boss sited near to me.. I tengah wazzup with member.. Opssss.. My boss is here.. Tekejut.. Nak campak henpon looked tak professional.. so,continued jer wazzup.. memang aku sorang-sorang kat workstation.. Bonnie hilang tah ker mana..


Tetiba.. dorg muncul with cake ngan nyanyi kuat-kuat.. aku ngan spontan terus... Hah...???



Adeeehhhh.... Me in Yellowish Face..













Thank you yea.. Next year 2 tier cake pleaseeeeeee....
Hehehe..

No comments:

Post a Comment

Nuff Adv

Ramadan & Ammy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Cinta Hati

lbyf.lilypie.com/TikiBlogger.php/ABff

Monday, January 2, 2012

Suprised

Surprised for me.. Thanks to all..


While my boss sited near to me.. I tengah wazzup with member.. Opssss.. My boss is here.. Tekejut.. Nak campak henpon looked tak professional.. so,continued jer wazzup.. memang aku sorang-sorang kat workstation.. Bonnie hilang tah ker mana..


Tetiba.. dorg muncul with cake ngan nyanyi kuat-kuat.. aku ngan spontan terus... Hah...???



Adeeehhhh.... Me in Yellowish Face..













Thank you yea.. Next year 2 tier cake pleaseeeeeee....
Hehehe..

No comments:

Post a Comment