Nuffnang Ads

Thursday, April 14, 2011

Pantai Batu Burok

Pantai Rantau Abang tengok penyu..
Kat Batu Burok...
Mia nak kete kuda.. Macam princess..
Sebelom ktorg makan Seafood celop tepung yg *fuhyoo rega dia..
**^&^%**&(&(*

Kami Lapar..


Kereta Kuda..
Kudaku lari gagah berani..
Jeng jeng jenggggg...
(pinjam yea Tok Pah)


Aku rasa cam Princess plak..
Mia ngadap sungguh kuda tue..
Nampak cam aku sorang yang naik.. kan..!!


Nampak tue kepala Mia..


Bukti seterusnya... Aku turun kan Mia..


Mia berani-berani takut..



Dady Yang pulak datang gosok2 kuda tue...


Tercangkung Mia ngadap kuda..



Nie BOBBY tau..
Glamor nama u horse...
BOBBY..
Cam cite hindustan..
Hikhikhik..


We olls beransur ke gerai persisir pantai tuk menikmati..
Seafood celop tepung...
Mekasih ekh Fir blanje...
Mahap ler... x der gambar..
Sbb kami makan dengan penuh selera..
:-)

2 comments:

  1. hmm... len kali jangan lupa ajak aku wei... hehe

    ReplyDelete
  2. ari tue apsal ko x naik..?? bole berangan ngan aku... Princess & Prince.. huhahah

    ReplyDelete

Nuff Adv

Ramadan & Ammy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Cinta Hati

lbyf.lilypie.com/TikiBlogger.php/ABff

Thursday, April 14, 2011

Pantai Batu Burok

Pantai Rantau Abang tengok penyu..
Kat Batu Burok...
Mia nak kete kuda.. Macam princess..
Sebelom ktorg makan Seafood celop tepung yg *fuhyoo rega dia..
**^&^%**&(&(*

Kami Lapar..


Kereta Kuda..
Kudaku lari gagah berani..
Jeng jeng jenggggg...
(pinjam yea Tok Pah)


Aku rasa cam Princess plak..
Mia ngadap sungguh kuda tue..
Nampak cam aku sorang yang naik.. kan..!!


Nampak tue kepala Mia..


Bukti seterusnya... Aku turun kan Mia..


Mia berani-berani takut..



Dady Yang pulak datang gosok2 kuda tue...


Tercangkung Mia ngadap kuda..



Nie BOBBY tau..
Glamor nama u horse...
BOBBY..
Cam cite hindustan..
Hikhikhik..


We olls beransur ke gerai persisir pantai tuk menikmati..
Seafood celop tepung...
Mekasih ekh Fir blanje...
Mahap ler... x der gambar..
Sbb kami makan dengan penuh selera..
:-)

2 comments:

  1. hmm... len kali jangan lupa ajak aku wei... hehe

    ReplyDelete
  2. ari tue apsal ko x naik..?? bole berangan ngan aku... Princess & Prince.. huhahah

    ReplyDelete