Nuffnang Ads

Tuesday, October 18, 2011

Tak Jadik

Tekak rasa nak makan puding.. Puding Custard yang ada kuah tue.. kan bagos kalo masih dalam bulan ramadan. Bole je carik kat bazar. Sedap ngan tak tue nasib lah.. tapi tak der kan.. aku google nak cuba buat sendiri.. kueh tue senang jer kan.. custard tue ntah...

Ikut cara aku lah.. google-google.. tanya-tanya orang.. tapi jadik ikut cara aku jugak...

Jadik cam nie lah...



Nape Jelly..?? sebab custard x jadik.. benci lah ngan custard.. i LOVE jelly..
Hehehe

2 comments:

  1. heheh...jgn putus asa...pasni cuba lagi smpai menjadi yer

    ReplyDelete
  2. tq intan.. dh jd nnti i letak lg.. hehe

    ReplyDelete

Nuff Adv

Ramadan & Ammy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Cinta Hati

lbyf.lilypie.com/TikiBlogger.php/ABff

Tuesday, October 18, 2011

Tak Jadik

Tekak rasa nak makan puding.. Puding Custard yang ada kuah tue.. kan bagos kalo masih dalam bulan ramadan. Bole je carik kat bazar. Sedap ngan tak tue nasib lah.. tapi tak der kan.. aku google nak cuba buat sendiri.. kueh tue senang jer kan.. custard tue ntah...

Ikut cara aku lah.. google-google.. tanya-tanya orang.. tapi jadik ikut cara aku jugak...

Jadik cam nie lah...



Nape Jelly..?? sebab custard x jadik.. benci lah ngan custard.. i LOVE jelly..
Hehehe

2 comments:

  1. heheh...jgn putus asa...pasni cuba lagi smpai menjadi yer

    ReplyDelete
  2. tq intan.. dh jd nnti i letak lg.. hehe

    ReplyDelete