Nuffnang Ads

Monday, September 19, 2011

Kesannye

Countinued from last post.. Kesan Monavie pada aku..


Ist day aku minum Monavie.. pergelodak sekali rasanye... cam ada bubble yang bergerak2 lam usus..




Buat aku bangun duduk tepi katil.. temenung kat kerusi opis..




Neno.. Neno.. Neno.. Excuss meeeeee....!!!!




It's take almost 4 days.. buat aku takut nak makan... senang cakap kempis perut aku..!! :-)


Next days nie aku jadik cam nie plak... bkn bertambah mata baru... tapi Penin...



Mia Pulak... Gatal sana sini..


 Selsema jugak..

Hari yang seterusnye aku dah ok.. puas aku bertahan ngan kesan-kesan pembaik pulih.. Mia masih lagi selsema & gatal-gatal sebab Mia baru jer 2-3 ngan kesan pembaik pulih..

Mudah-mudahan sikit jer hari nanti bole aku cerita pasal kebaikan Monavie nie pulak..
~ Cheerssss ~

No comments:

Post a Comment

Nuff Adv

Ramadan & Ammy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Cinta Hati

lbyf.lilypie.com/TikiBlogger.php/ABff

Monday, September 19, 2011

Kesannye

Countinued from last post.. Kesan Monavie pada aku..


Ist day aku minum Monavie.. pergelodak sekali rasanye... cam ada bubble yang bergerak2 lam usus..




Buat aku bangun duduk tepi katil.. temenung kat kerusi opis..




Neno.. Neno.. Neno.. Excuss meeeeee....!!!!




It's take almost 4 days.. buat aku takut nak makan... senang cakap kempis perut aku..!! :-)


Next days nie aku jadik cam nie plak... bkn bertambah mata baru... tapi Penin...



Mia Pulak... Gatal sana sini..


 Selsema jugak..

Hari yang seterusnye aku dah ok.. puas aku bertahan ngan kesan-kesan pembaik pulih.. Mia masih lagi selsema & gatal-gatal sebab Mia baru jer 2-3 ngan kesan pembaik pulih..

Mudah-mudahan sikit jer hari nanti bole aku cerita pasal kebaikan Monavie nie pulak..
~ Cheerssss ~

No comments:

Post a Comment