Nuffnang Ads

Friday, June 3, 2011

Mane..?? Mane..?? Mane..??

Pagi nie malas tul nak bangun..
Bangun jugak sebab Yang kije.. aku pun kije jugak..

Ngantuk lah..
Layan mimpi ngeri semalam..
Tak suka betul...!!

Bangun terkebil2..
Istirafal banyak kali..
Sedey2 layan emosi...
Nangis2..
Mimpi punye pasal..
Sambung tido..


Bangun ngan malas..
Gosok baju.. Sidai baju.. Terus mandi..
Pas tu tekak terasa nak makan roti canai..
Teringat plak kat kuah dalca yg dh beku lam frezer..
Aku menebar jap roti lam frying pan..
(caye ker..?? harharhar)
Menghangatkan kual dalca..
Satu bekas tuk aku..
Satu bekas tuk Mia..

Terus g kije..
Sampai opis cari 'henbeg'..

Mane..??? Mane...??? Mane...???
Mane..??? Mane...??? Mane...???
Mane..??? Mane...??? Mane...???
Mane..??? Mane...??? Mane...???

CONFIRM...

Huwaaaaaaaaaaaaaaa......... Tertingaaaalllll................

No comments:

Post a Comment

Nuff Adv

Ramadan & Ammy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Cinta Hati

lbyf.lilypie.com/TikiBlogger.php/ABff

Friday, June 3, 2011

Mane..?? Mane..?? Mane..??

Pagi nie malas tul nak bangun..
Bangun jugak sebab Yang kije.. aku pun kije jugak..

Ngantuk lah..
Layan mimpi ngeri semalam..
Tak suka betul...!!

Bangun terkebil2..
Istirafal banyak kali..
Sedey2 layan emosi...
Nangis2..
Mimpi punye pasal..
Sambung tido..


Bangun ngan malas..
Gosok baju.. Sidai baju.. Terus mandi..
Pas tu tekak terasa nak makan roti canai..
Teringat plak kat kuah dalca yg dh beku lam frezer..
Aku menebar jap roti lam frying pan..
(caye ker..?? harharhar)
Menghangatkan kual dalca..
Satu bekas tuk aku..
Satu bekas tuk Mia..

Terus g kije..
Sampai opis cari 'henbeg'..

Mane..??? Mane...??? Mane...???
Mane..??? Mane...??? Mane...???
Mane..??? Mane...??? Mane...???
Mane..??? Mane...??? Mane...???

CONFIRM...

Huwaaaaaaaaaaaaaaa......... Tertingaaaalllll................

No comments:

Post a Comment