Nuffnang Ads

Tuesday, May 10, 2011

Selamat Hari Ibu




All Mommie's Happy Mother Day..

I'm Momy for 4th year to Damia..
Alhamdullilah...
4 tahun Mia aku besarkan dengan bantuan keluarga yang lain...
4 tahun aku tido ngan Mia w/o fail.. unless yg terbaru nie aku berjaya tinggalkan dia semalam dua kat umah Maktok Lala...

Alhamdullilah....

Tapi Mia tak reti nak wish...
Dia pandai nyanyi lagu yang ibu... ibu... tue...
Tapi dia ckp tue Ibu.. aku Momy lain kan...
Huk.. Huk.. Hukk...
Adooo... anak-anak...



Aku majuk... pas tue dia ckp dia sayang aku..
Tak yah majuk...
Huh...
Senang sungguh pujuk...
Ok lah... I lebuyu to...

No comments:

Post a Comment

Nuff Adv

Ramadan & Ammy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Cinta Hati

lbyf.lilypie.com/TikiBlogger.php/ABff

Tuesday, May 10, 2011

Selamat Hari Ibu




All Mommie's Happy Mother Day..

I'm Momy for 4th year to Damia..
Alhamdullilah...
4 tahun Mia aku besarkan dengan bantuan keluarga yang lain...
4 tahun aku tido ngan Mia w/o fail.. unless yg terbaru nie aku berjaya tinggalkan dia semalam dua kat umah Maktok Lala...

Alhamdullilah....

Tapi Mia tak reti nak wish...
Dia pandai nyanyi lagu yang ibu... ibu... tue...
Tapi dia ckp tue Ibu.. aku Momy lain kan...
Huk.. Huk.. Hukk...
Adooo... anak-anak...



Aku majuk... pas tue dia ckp dia sayang aku..
Tak yah majuk...
Huh...
Senang sungguh pujuk...
Ok lah... I lebuyu to...

No comments:

Post a Comment