Nuffnang Ads

Monday, November 1, 2010

Kecoh.. Panic..

Aku blek kg.. Mak ngan Abah gi umah Cik Ilah..
Aku singgah umah Cik Ilah amek kunci & blek umah..
We all lepak kat bilik Ika..
Mia nak susu.. Dia dh over weight.. so,sbb syang gile kat dia..
Aku terus mengambil langkah untuk MENGdietkan dia..
Aku kecikkan portion susu dia..
Kata Mia x rasa sikit sgt..
Adoooo...tembammmm....
Aku mencari helah nak psiko Mia..
Aku tansfer g bottle kecik..
Mia ckp 'haaaa......baru penuh...' .... 'tapi nape SMALL..??'
Aku plak says... 'tak per SMALL tp PENUH.. oklah tue..'
Mia.. angguk..
Yes.. Yes.. Yes..

Abis jer aku psiko Mia..
Ada snake kejar kaki Mia..
Aku nye JERIT.. kalah soprano..!!
Perit tekak aku..
Panggil Dady.. Dady PHOBIA..
Abah & Mak blek carik & hapuskan snake tue..!!

YeeeeeHaaaaa....





Tue lah... nape ko masuk umah aku... kan dah abis riwayat ngko... hehehe

No comments:

Post a Comment

Nuff Adv

Ramadan & Ammy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Cinta Hati

lbyf.lilypie.com/TikiBlogger.php/ABff

Monday, November 1, 2010

Kecoh.. Panic..

Aku blek kg.. Mak ngan Abah gi umah Cik Ilah..
Aku singgah umah Cik Ilah amek kunci & blek umah..
We all lepak kat bilik Ika..
Mia nak susu.. Dia dh over weight.. so,sbb syang gile kat dia..
Aku terus mengambil langkah untuk MENGdietkan dia..
Aku kecikkan portion susu dia..
Kata Mia x rasa sikit sgt..
Adoooo...tembammmm....
Aku mencari helah nak psiko Mia..
Aku tansfer g bottle kecik..
Mia ckp 'haaaa......baru penuh...' .... 'tapi nape SMALL..??'
Aku plak says... 'tak per SMALL tp PENUH.. oklah tue..'
Mia.. angguk..
Yes.. Yes.. Yes..

Abis jer aku psiko Mia..
Ada snake kejar kaki Mia..
Aku nye JERIT.. kalah soprano..!!
Perit tekak aku..
Panggil Dady.. Dady PHOBIA..
Abah & Mak blek carik & hapuskan snake tue..!!

YeeeeeHaaaaa....





Tue lah... nape ko masuk umah aku... kan dah abis riwayat ngko... hehehe

No comments:

Post a Comment