Nuffnang Ads

Friday, October 15, 2010

Baju Tido baru

Tak tau apa Motif aku sebenarnye...
Yang paling penting aku x leh tahan nengok blog jual barang2 budak2..
Rasa sume aku nak beli... haaaddoooo..!!

Yang terbaru aku belikan Mia baju tido..
Puas servay sana sini nye blog.. end up kat Little Clothes in the Little Clothset..
5 set Rm100 + postage Rm6
Aku berjaya mengoda Bonnie & magsa terbaru Zaki..
Aku beli 2 set.. Bonnie 2 set.. Zaki 1 set..
Hahaha...

Let pica says..


Ketat.. Sbb saiz terkecik..

Baju Fish

Suar cam kat Sea.. Mcm2 fish ada.. ASTRO..

SUKE dpt baju baru.. 
 
Nie blom pakai lagi..



Seronokkan shopping online... hehehe
Pastikan dlm account ada ada RM.. RM.. RM..

No comments:

Post a Comment

Nuff Adv

Ramadan & Ammy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Cinta Hati

lbyf.lilypie.com/TikiBlogger.php/ABff

Friday, October 15, 2010

Baju Tido baru

Tak tau apa Motif aku sebenarnye...
Yang paling penting aku x leh tahan nengok blog jual barang2 budak2..
Rasa sume aku nak beli... haaaddoooo..!!

Yang terbaru aku belikan Mia baju tido..
Puas servay sana sini nye blog.. end up kat Little Clothes in the Little Clothset..
5 set Rm100 + postage Rm6
Aku berjaya mengoda Bonnie & magsa terbaru Zaki..
Aku beli 2 set.. Bonnie 2 set.. Zaki 1 set..
Hahaha...

Let pica says..


Ketat.. Sbb saiz terkecik..

Baju Fish

Suar cam kat Sea.. Mcm2 fish ada.. ASTRO..

SUKE dpt baju baru.. 
 
Nie blom pakai lagi..



Seronokkan shopping online... hehehe
Pastikan dlm account ada ada RM.. RM.. RM..

No comments:

Post a Comment