Nuffnang Ads

Wednesday, February 9, 2011

Jason Bay

We all meraikan hari bersama teman-teman seperguruan Yang kat Jason Bay..
Antara nye berjurus bersama-sama..
Ada  yang upgrade diri..
Makan-makan..
Beriadah bersama keluarga..
Sambil-sambil bermesra-mesra bersama keluarga..
Tak banyak gamba..
Sbb aku bz.. Organizer kunun...
Eceh...
No picca langsung dr camera aku..
So,aku culik sket dr FB Teacher..
Tumpang lalu ekh bro...

Tak der niat sabotaj.. tp ntah.. hehe

Lena yg menyebabkan I miss this momment

Jot b4 kejadian.. hehe

BBQ time

Breakfast @ our chalet

Aku yg busuk..!!

Si Tembam..!!

Hopefully akan ada next trip..
;-)

No comments:

Post a Comment

Nuff Adv

Ramadan & Ammy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Cinta Hati

lbyf.lilypie.com/TikiBlogger.php/ABff

Wednesday, February 9, 2011

Jason Bay

We all meraikan hari bersama teman-teman seperguruan Yang kat Jason Bay..
Antara nye berjurus bersama-sama..
Ada  yang upgrade diri..
Makan-makan..
Beriadah bersama keluarga..
Sambil-sambil bermesra-mesra bersama keluarga..
Tak banyak gamba..
Sbb aku bz.. Organizer kunun...
Eceh...
No picca langsung dr camera aku..
So,aku culik sket dr FB Teacher..
Tumpang lalu ekh bro...

Tak der niat sabotaj.. tp ntah.. hehe

Lena yg menyebabkan I miss this momment

Jot b4 kejadian.. hehe

BBQ time

Breakfast @ our chalet

Aku yg busuk..!!

Si Tembam..!!

Hopefully akan ada next trip..
;-)

No comments:

Post a Comment