Nuffnang Ads

Friday, February 25, 2011

Ganti

Minggu nie.. bila dh lupe ar...
Aku basuh botol air febret Mia..
Tah cam ner masa aku sabun kat straw dia tue..
Tetiba terpatah pulak...
Aku terus tergamam..
Alamakkkk....

Terus aku panggil Mia..
Bagitau dia yg aku dh TER patah kan straw botol air dia..
Muke Mia terus berubah..
Frust..
Aku say sorry ngan tanya dia marah ke..??
Mia angguk pelan.. plus more muka dia yg sedih tue..
Terus aku jd sedey gak..
Aku promise aku ganti..
Ari tue beli kat Mydin Kuala Terengganu
Hopefully kat Maydin BBU ada..





Ari tue beli kat Mydin Kuala Terengganu

Hopefully kat Maydin BBU ada..


No comments:

Post a Comment

Nuff Adv

Ramadan & Ammy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Cinta Hati

lbyf.lilypie.com/TikiBlogger.php/ABff

Friday, February 25, 2011

Ganti

Minggu nie.. bila dh lupe ar...
Aku basuh botol air febret Mia..
Tah cam ner masa aku sabun kat straw dia tue..
Tetiba terpatah pulak...
Aku terus tergamam..
Alamakkkk....

Terus aku panggil Mia..
Bagitau dia yg aku dh TER patah kan straw botol air dia..
Muke Mia terus berubah..
Frust..
Aku say sorry ngan tanya dia marah ke..??
Mia angguk pelan.. plus more muka dia yg sedih tue..
Terus aku jd sedey gak..
Aku promise aku ganti..
Ari tue beli kat Mydin Kuala Terengganu
Hopefully kat Maydin BBU ada..





Ari tue beli kat Mydin Kuala Terengganu

Hopefully kat Maydin BBU ada..


No comments:

Post a Comment