Nuffnang Ads

Thursday, September 2, 2010

Mia @ Orchard Atuk Min

Ari tue mak call.. dia tanya blek x minggu nie..?? aku cam biasa lah.. takkan lah tak blek.. kan..kan..kan.. hehehe.... Aku wonder..nape plak beria2 tanya... tunggu jer lah.. aku confirm terjonggol.. Ni mesti ada pape yg besh.. Kata mak dia dah janji ngan Mia nak petik buah duku kat kebun abah.. dekat jer belakang umah.. aku pun... ooOOoo..patut pun beria2 tanya..

Mia dapat experiance baru..

Buah DUKU kat kebun Abah
Mia & Duku

Mia & Maktuk Lalah
Bukan panjat...tp pakai tangga.. Mia ckp BAHAYA kalo panjat.. hehehe


No comments:

Post a Comment

Nuff Adv

Ramadan & Ammy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Cinta Hati

lbyf.lilypie.com/TikiBlogger.php/ABff

Thursday, September 2, 2010

Mia @ Orchard Atuk Min

Ari tue mak call.. dia tanya blek x minggu nie..?? aku cam biasa lah.. takkan lah tak blek.. kan..kan..kan.. hehehe.... Aku wonder..nape plak beria2 tanya... tunggu jer lah.. aku confirm terjonggol.. Ni mesti ada pape yg besh.. Kata mak dia dah janji ngan Mia nak petik buah duku kat kebun abah.. dekat jer belakang umah.. aku pun... ooOOoo..patut pun beria2 tanya..

Mia dapat experiance baru..

Buah DUKU kat kebun Abah
Mia & Duku

Mia & Maktuk Lalah
Bukan panjat...tp pakai tangga.. Mia ckp BAHAYA kalo panjat.. hehehe


No comments:

Post a Comment