Nuffnang Ads

Tuesday, September 8, 2015

Robocar Poli


Selepas suke dengan Tanya Sama Pokok.. 

video

Now Darif suka sangat dengan Robocopoli.. Diam sekejap dia khusuk nengok tv..


I syak Darif suke sangat dengan kartun berkarakter kenderaan.. Dia kan suke Lori.. Bas.. 

Hai Poli
Hai Amber
Hai Heli
Hai Roi

Selamat menghiburkan Darif..


 Mungkin dia ingat kecomelan dia boleh bantu dia masuk dalam tv..





Tak kira siang ke malam.. kalo tuka channel berhati-hati yea.. kalo tertukar robocar Poli.. jangan harap dapat tukar channel lain... ermmm...


Setakat nih.. Darif bole duduk diam sampai abis cerita.. masa iklan dia sambung aktiviti main.. pas tu tengok sampai abis cerita..

Ala... rasa nak balik gomol-gomol dia.. 

3 comments:

  1. abang ilham pun dah terjebak..dah ada set poli.. request nak amber, roi n heli pulak..nasib baik dia pow nenek.. x pow ummi hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. sib baik darif x tau ada set toys.. kalo x kene jugak la kite.. hehe

      Delete
    2. sib baik darif x tau ada set toys.. kalo x kene jugak la kite.. hehe

      Delete

Nuff Adv

Ramadan & Ammy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Cinta Hati

lbyf.lilypie.com/TikiBlogger.php/ABff

Tuesday, September 8, 2015

Robocar Poli


Selepas suke dengan Tanya Sama Pokok.. 

video

Now Darif suka sangat dengan Robocopoli.. Diam sekejap dia khusuk nengok tv..


I syak Darif suke sangat dengan kartun berkarakter kenderaan.. Dia kan suke Lori.. Bas.. 

Hai Poli
Hai Amber
Hai Heli
Hai Roi

Selamat menghiburkan Darif..


 Mungkin dia ingat kecomelan dia boleh bantu dia masuk dalam tv..





Tak kira siang ke malam.. kalo tuka channel berhati-hati yea.. kalo tertukar robocar Poli.. jangan harap dapat tukar channel lain... ermmm...


Setakat nih.. Darif bole duduk diam sampai abis cerita.. masa iklan dia sambung aktiviti main.. pas tu tengok sampai abis cerita..

Ala... rasa nak balik gomol-gomol dia.. 

3 comments:

  1. abang ilham pun dah terjebak..dah ada set poli.. request nak amber, roi n heli pulak..nasib baik dia pow nenek.. x pow ummi hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. sib baik darif x tau ada set toys.. kalo x kene jugak la kite.. hehe

      Delete
    2. sib baik darif x tau ada set toys.. kalo x kene jugak la kite.. hehe

      Delete