Nuffnang Ads

Friday, September 4, 2015

Bubble

Dady sangat sibuk sekarang..
Masa bersama keluarga semakin berkurang..
Selalu clash time bergembira Dady keje shift..
Sekarang bertambah dengan kerjaya baru..
Sedih bercampur gembira dibuatnya..
Acehhh... ceh.. ceh..  Hahaha..

Kebiasaanya I akan curi-curi masa untuk gembirakan hati anak-anak..
Merangkap hati I.. hahaha
Kesian diorg spend time kat nursery & babysitter

Jom kiter makan Cucuk-cucuk..
Kite round-round bandar JB..
Macam dah lama x g bandar..

Sambil-sambil makan tengok-tengok..
Nampak ada Giant Bubble..
Mia dah tersengeh-sengeh..
Dah lama teringin nak berbubble..

Jom la anak.. Gembirakan hati..




Ni nasib baik belom pandai jalan.. kalo x jenuh mengejar..
Tengok muka dia jer tau dia meronta-ronta nak turun..
Tapi ngan Dady sumenye terkawal..
Kalo ngan Momy selamber je dia meloloskan diri..






Semangkuk RM3 ada variant stick..
Tuk Mia i amek yg biasa je..
Kang x pandai main bazir jer..
Semangkuk tu pun lama nak abis..

Next time bole main lagi.. Dah boleh balik.. esoknye sekolah..

No comments:

Post a Comment

Nuff Adv

Ramadan & Ammy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Cinta Hati

lbyf.lilypie.com/TikiBlogger.php/ABff

Friday, September 4, 2015

Bubble

Dady sangat sibuk sekarang..
Masa bersama keluarga semakin berkurang..
Selalu clash time bergembira Dady keje shift..
Sekarang bertambah dengan kerjaya baru..
Sedih bercampur gembira dibuatnya..
Acehhh... ceh.. ceh..  Hahaha..

Kebiasaanya I akan curi-curi masa untuk gembirakan hati anak-anak..
Merangkap hati I.. hahaha
Kesian diorg spend time kat nursery & babysitter

Jom kiter makan Cucuk-cucuk..
Kite round-round bandar JB..
Macam dah lama x g bandar..

Sambil-sambil makan tengok-tengok..
Nampak ada Giant Bubble..
Mia dah tersengeh-sengeh..
Dah lama teringin nak berbubble..

Jom la anak.. Gembirakan hati..




Ni nasib baik belom pandai jalan.. kalo x jenuh mengejar..
Tengok muka dia jer tau dia meronta-ronta nak turun..
Tapi ngan Dady sumenye terkawal..
Kalo ngan Momy selamber je dia meloloskan diri..






Semangkuk RM3 ada variant stick..
Tuk Mia i amek yg biasa je..
Kang x pandai main bazir jer..
Semangkuk tu pun lama nak abis..

Next time bole main lagi.. Dah boleh balik.. esoknye sekolah..

No comments:

Post a Comment