Nuffnang Ads

Thursday, September 3, 2015

Birthday Atok Min


22 Ogos Birthday Abah..
Kiteorg x dapat balek kampung..
Sebab..
Sebab..
Sebab..
Malas nak citer..

Mia bersedih pilu sebab x dapat celebrate besday Atok dia..
Membebel je keje dia..

Mia cakap...

Nie besday Atok tau... Besday Abah Momy..
Kenape kiter x balik kampung..
Kesian Atok tau x de orang celebrate besday Atok..
Biar nanti besday Momy orang lupe..

Aduiii.. Anak sorang nie...
Mulot dia kemain lagi...

End up Mia call Mak Lala
Cakap datang la umah dia.. Dia nak belanje Atok makan sempena besday Atok..
Mak Lala cakap nanti cakap Atok..

Akhirnya Atok setuju nak datang..
Senyum sampai telinga Mia..
Asik tanya pukol bape sampai..
Haish..

I call Dady bagi tau Plan Mia..
Dady pun gelak.. Pandai betul permainan dia kata Dady..

Selamat Ulangtahun ke 61 Abah..
Notin beat your LOVE..
Infinity.. 
Semoga dilimpahi kesihatan dan kebahagian..




Dua orang yang 'banyak isik' nie paling happy..
Dapat tumpang makan.. 



Ala... Sorry la Mak Lala..
Terbooking meja duduk bersila pulak..
Kan dah susah Mak nak duduk makan...


Muhammad ni dah macam kedai makan dia sendiri..
Merayau2 atas meja.. Menjerit-jerit suka..
Haish.. Geram..


Happy dia dikeliling dengan orang yang Sayang dia..


Dady yang kene clearkan all the promise..
Mia cakap dia ada RM15 jer nak belanje Atok makan..
Kah..kah..kah..



Ni mangsa.. X pandai nyanyi lagu birthday kat Atok.. So u pakai costume..



Happy Birthday Atok Min...

No comments:

Post a Comment

Nuff Adv

Ramadan & Ammy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Cinta Hati

lbyf.lilypie.com/TikiBlogger.php/ABff

Thursday, September 3, 2015

Birthday Atok Min


22 Ogos Birthday Abah..
Kiteorg x dapat balek kampung..
Sebab..
Sebab..
Sebab..
Malas nak citer..

Mia bersedih pilu sebab x dapat celebrate besday Atok dia..
Membebel je keje dia..

Mia cakap...

Nie besday Atok tau... Besday Abah Momy..
Kenape kiter x balik kampung..
Kesian Atok tau x de orang celebrate besday Atok..
Biar nanti besday Momy orang lupe..

Aduiii.. Anak sorang nie...
Mulot dia kemain lagi...

End up Mia call Mak Lala
Cakap datang la umah dia.. Dia nak belanje Atok makan sempena besday Atok..
Mak Lala cakap nanti cakap Atok..

Akhirnya Atok setuju nak datang..
Senyum sampai telinga Mia..
Asik tanya pukol bape sampai..
Haish..

I call Dady bagi tau Plan Mia..
Dady pun gelak.. Pandai betul permainan dia kata Dady..

Selamat Ulangtahun ke 61 Abah..
Notin beat your LOVE..
Infinity.. 
Semoga dilimpahi kesihatan dan kebahagian..




Dua orang yang 'banyak isik' nie paling happy..
Dapat tumpang makan.. 



Ala... Sorry la Mak Lala..
Terbooking meja duduk bersila pulak..
Kan dah susah Mak nak duduk makan...


Muhammad ni dah macam kedai makan dia sendiri..
Merayau2 atas meja.. Menjerit-jerit suka..
Haish.. Geram..


Happy dia dikeliling dengan orang yang Sayang dia..


Dady yang kene clearkan all the promise..
Mia cakap dia ada RM15 jer nak belanje Atok makan..
Kah..kah..kah..



Ni mangsa.. X pandai nyanyi lagu birthday kat Atok.. So u pakai costume..



Happy Birthday Atok Min...

No comments:

Post a Comment