Nuffnang Ads

Monday, July 20, 2015

Selamat Hari Raya 1436H

Selamat Hari Raya semua....

Selak-selak blog langsung x der entry puasa.. haish..
Malas betul i nih..
Trauma lagi la.. :-(

But life must go on..
Tahun nie 1st time Darif Raya..
Jom kite raikan dia..

Mula-mula x terpikir nak belikan or tempah baju raya untuk Darif..
Walhal I ngan Mia dah tempah.. 
Dady jugak menten nak pakai last year punye..
So kitorg recycle je kale tu tuka sikit la..

Last day puasa.. Rasa kesiannye Darif xde baju melayu..
Apa la dia tau kan.. Raya tetap meriah for kids..
Jom la kt g carik baju melayu dia..

Punye la susah nak cari saiz ngn kale seakan-akan tema..
Iras-iras pun bole la...

Macam faham je Darif.. senyum-senyum bila ukur baju kat dia..
Terus rasa bersalah.. kenapa la I nie kejam.. 
Dia kan Baby Syawal..

Sambung carik kasut raya pulak.. sebab susah sangat la nak carik saiz.. 
Kiter beli yang pre-walk baru muat.. 
Chomel sangat la u nie Ayef..

Excited nak raya.. Ayef bangun awal.. Main.. makan.. mandi..
Nak tunggu salam2 bermaafan.. Ayef dah mula ngantok..
Dah mula cranky.. 

Anak Dady.. Muke dah malas layan..


Dady ambik ati anak.. Ajak gurau..


Senyum pun..


Kakak Mia.. yang dah jarang nak muncul dalam IG, FB & Blog Momy.. Dia cakap dia dah besar.. Malu.. Upload pix dia yang comel jer.. yang tak comel jangan.. Sudahnye x der pix dia pun.. suke buat muke x comel bile ajak bergambar..



Finally, Family Poiret.. 

Kesan selepas kenyang makan ketupat.. Raya Golek dirumah Atok Atan..


I scroll2 carik pix Mak Lala, Atok & Ika x de... Haish.. Ika x share la nih.. 

**I keje dah ari nie.. Rajin sangat sampai x de keje.. hehe

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Nuff Adv

Ramadan & Ammy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Cinta Hati

lbyf.lilypie.com/TikiBlogger.php/ABff

Monday, July 20, 2015

Selamat Hari Raya 1436H

Selamat Hari Raya semua....

Selak-selak blog langsung x der entry puasa.. haish..
Malas betul i nih..
Trauma lagi la.. :-(

But life must go on..
Tahun nie 1st time Darif Raya..
Jom kite raikan dia..

Mula-mula x terpikir nak belikan or tempah baju raya untuk Darif..
Walhal I ngan Mia dah tempah.. 
Dady jugak menten nak pakai last year punye..
So kitorg recycle je kale tu tuka sikit la..

Last day puasa.. Rasa kesiannye Darif xde baju melayu..
Apa la dia tau kan.. Raya tetap meriah for kids..
Jom la kt g carik baju melayu dia..

Punye la susah nak cari saiz ngn kale seakan-akan tema..
Iras-iras pun bole la...

Macam faham je Darif.. senyum-senyum bila ukur baju kat dia..
Terus rasa bersalah.. kenapa la I nie kejam.. 
Dia kan Baby Syawal..

Sambung carik kasut raya pulak.. sebab susah sangat la nak carik saiz.. 
Kiter beli yang pre-walk baru muat.. 
Chomel sangat la u nie Ayef..

Excited nak raya.. Ayef bangun awal.. Main.. makan.. mandi..
Nak tunggu salam2 bermaafan.. Ayef dah mula ngantok..
Dah mula cranky.. 

Anak Dady.. Muke dah malas layan..


Dady ambik ati anak.. Ajak gurau..


Senyum pun..


Kakak Mia.. yang dah jarang nak muncul dalam IG, FB & Blog Momy.. Dia cakap dia dah besar.. Malu.. Upload pix dia yang comel jer.. yang tak comel jangan.. Sudahnye x der pix dia pun.. suke buat muke x comel bile ajak bergambar..



Finally, Family Poiret.. 

Kesan selepas kenyang makan ketupat.. Raya Golek dirumah Atok Atan..


I scroll2 carik pix Mak Lala, Atok & Ika x de... Haish.. Ika x share la nih.. 

**I keje dah ari nie.. Rajin sangat sampai x de keje.. hehe

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete