Nuffnang Ads

Wednesday, January 1, 2014

Januari 2014

Hai Januari..
Mia pun dah darjah satu..
Kejap sangat masa..
Ari berganti hari.. Minggu berganti minggu.. Bulan berganti bulan.. 
Rasa macam tiba-tiba dah 2014..

Macam tak caye jer masa tempah baju sekolah Mia.. Jahitkan lencana sekolah Mia.. G ari transisi persekolahan.. Lagi bergegar ati bila tengok Mia dah siap lengkap dengan uniform sekolah..

Kembang kempis jer hati tengok Mia beratur kat perhimpunan.. Rasa nak tanggal jantung bila Mia bye2 happy ngan kawan-kawan.. Even lega tengok Mia pandai sesuaikan diri.. Tapi hati i tetap sayu.. Pelan-pelan lap airmata sebelom jatuh.. Nanti Yang gelakkan.. :-)

Anak i dah besar.... Sob.. Sob.. 


Mudah-mudahan semuanya mudah untuk Mia.. Dunia dan akhirat..




No comments:

Post a Comment

Nuff Adv

Ramadan & Ammy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Cinta Hati

lbyf.lilypie.com/TikiBlogger.php/ABff

Wednesday, January 1, 2014

Januari 2014

Hai Januari..
Mia pun dah darjah satu..
Kejap sangat masa..
Ari berganti hari.. Minggu berganti minggu.. Bulan berganti bulan.. 
Rasa macam tiba-tiba dah 2014..

Macam tak caye jer masa tempah baju sekolah Mia.. Jahitkan lencana sekolah Mia.. G ari transisi persekolahan.. Lagi bergegar ati bila tengok Mia dah siap lengkap dengan uniform sekolah..

Kembang kempis jer hati tengok Mia beratur kat perhimpunan.. Rasa nak tanggal jantung bila Mia bye2 happy ngan kawan-kawan.. Even lega tengok Mia pandai sesuaikan diri.. Tapi hati i tetap sayu.. Pelan-pelan lap airmata sebelom jatuh.. Nanti Yang gelakkan.. :-)

Anak i dah besar.... Sob.. Sob.. 


Mudah-mudahan semuanya mudah untuk Mia.. Dunia dan akhirat..




No comments:

Post a Comment