Nuffnang Ads

Monday, September 9, 2013

Sabah Trips - Part 2

**Sambungan

Our Day 3
Patut nya I dah sampai Mabul ari nie.. Pakndak I ckp kwn dia yg ngajar kat Pulau Mabul inform cuaca laut sangat tak best.. Half way ada ribut.. Air keruh.. Coral pun tak nampak.. I dah sentap.. Rasa nak mogok x nak mkn seafood.. Hahaha... Tipu...!!!

Tuk senangkan ati I yang dah sedih nie.. Ok we go to Semporna... Kite lepak kat resort sana.. 

Ok la kannnnn... dari tak der.... Emmmmppphhhh....

Layan la gamba kami yang kehcewa... 





Ramaikan... Seronok...



Sangkar Ikan yang besar... Ikan dia dah mcm raksasa.. Kalo makan mungkin liat cam selipar jepun.. mengerutu sekali kulit dia... 

Nie kalo makan I selamber je dia telan... 


Kesian kan muke LakiBini yang frust nie... Hahaha


Mak & Abah yang best eva...



Semporna Resort 


 Satu jer gamba kami yang main air.. jadik Lembu Air.. Bak kata Fir.. 


X de camera yang bule waterproof so.. kt x byk gambar.. 

**bersambung**

No comments:

Post a Comment

Nuff Adv

Ramadan & Ammy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Cinta Hati

lbyf.lilypie.com/TikiBlogger.php/ABff

Monday, September 9, 2013

Sabah Trips - Part 2

**Sambungan

Our Day 3
Patut nya I dah sampai Mabul ari nie.. Pakndak I ckp kwn dia yg ngajar kat Pulau Mabul inform cuaca laut sangat tak best.. Half way ada ribut.. Air keruh.. Coral pun tak nampak.. I dah sentap.. Rasa nak mogok x nak mkn seafood.. Hahaha... Tipu...!!!

Tuk senangkan ati I yang dah sedih nie.. Ok we go to Semporna... Kite lepak kat resort sana.. 

Ok la kannnnn... dari tak der.... Emmmmppphhhh....

Layan la gamba kami yang kehcewa... 





Ramaikan... Seronok...



Sangkar Ikan yang besar... Ikan dia dah mcm raksasa.. Kalo makan mungkin liat cam selipar jepun.. mengerutu sekali kulit dia... 

Nie kalo makan I selamber je dia telan... 


Kesian kan muke LakiBini yang frust nie... Hahaha


Mak & Abah yang best eva...



Semporna Resort 


 Satu jer gamba kami yang main air.. jadik Lembu Air.. Bak kata Fir.. 


X de camera yang bule waterproof so.. kt x byk gambar.. 

**bersambung**

No comments:

Post a Comment