Nuffnang Ads

Tuesday, September 17, 2013

Hujung Minggu

Family weekend since Dady off during weekend..

Selalu memang la payah nak jenjalan ngan Dady on weekend..

Nak jenjalan jauh-jauh... baru je kan blek vaccay.. 

Kt jenjalan dekat-dekat jer la.. bersuka ria secara ringan..

Mia pun lepak kampung dah seminggu... Jom la kiter jalan-jalan dikampung..

Statement kan...

Mulakan dengan makan-makan.. Asam Pedas Batu Pahat.. 
*eh..x de gamba..lapar sgt*

Kiter g Paciffic Mall pulak... Seperti yang I rancang..ada perkara baru nak dikenal kan pada Mia..



Menambah koleksi buku Mia jap kat Popular.. 

Mia kan baru pandai membaca.. Jom la beli buku.. 

Buku-buku dalam rak tu sume omputih..

Tersilap plak I kan.. x beli buku melayu..

X pe la buku x rosak pun.. tak basi pun..

Bule jer beli banyak-banyak..


Haaaa.... tengok Mia tue... Suke kemain...



Pilih bola dulu... Amek yang paling ringan...
Kang tercampak lam lorong.. naya..



Intro & Tutorial dari Dady..



Dah berani... 



Tertonggeng-tonggeng...



Cikgu & anak murid.. 




Momy yang tak pandai main pun sesama join geng masuk longkang ngan Mia..

Hahaha..


Ish.. ada plak funfair bonggok nie dalam Mall.. tak pasal I kene teman Mia lam nih.. 





Balik umah sume lepak.. 

Hujung minggu yang seronok.. :-)

No comments:

Post a Comment

Nuff Adv

Ramadan & Ammy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Cinta Hati

lbyf.lilypie.com/TikiBlogger.php/ABff

Tuesday, September 17, 2013

Hujung Minggu

Family weekend since Dady off during weekend..

Selalu memang la payah nak jenjalan ngan Dady on weekend..

Nak jenjalan jauh-jauh... baru je kan blek vaccay.. 

Kt jenjalan dekat-dekat jer la.. bersuka ria secara ringan..

Mia pun lepak kampung dah seminggu... Jom la kiter jalan-jalan dikampung..

Statement kan...

Mulakan dengan makan-makan.. Asam Pedas Batu Pahat.. 
*eh..x de gamba..lapar sgt*

Kiter g Paciffic Mall pulak... Seperti yang I rancang..ada perkara baru nak dikenal kan pada Mia..



Menambah koleksi buku Mia jap kat Popular.. 

Mia kan baru pandai membaca.. Jom la beli buku.. 

Buku-buku dalam rak tu sume omputih..

Tersilap plak I kan.. x beli buku melayu..

X pe la buku x rosak pun.. tak basi pun..

Bule jer beli banyak-banyak..


Haaaa.... tengok Mia tue... Suke kemain...



Pilih bola dulu... Amek yang paling ringan...
Kang tercampak lam lorong.. naya..



Intro & Tutorial dari Dady..



Dah berani... 



Tertonggeng-tonggeng...



Cikgu & anak murid.. 




Momy yang tak pandai main pun sesama join geng masuk longkang ngan Mia..

Hahaha..


Ish.. ada plak funfair bonggok nie dalam Mall.. tak pasal I kene teman Mia lam nih.. 





Balik umah sume lepak.. 

Hujung minggu yang seronok.. :-)

No comments:

Post a Comment