Nuffnang Ads

Thursday, August 16, 2012

Mata I kelabu la Yang

Hahahaha... Cant stop smiling...

I kan masih lagi bercuti.. Sempena nak raya nie.. I sibuk la kemas umah sikit-sikit.. Sebab cleaner tu x datang i la kene wat.. Huh

Pagi tadi pas Yang g keje.. I sambung bergulung lam selimut.. Lena betul.. Alih-alih je phone munyik.. Nape plak Yang nie..

Yang : Yang...u bole tolong i x?
Me : Nape Yang..????
Yang : Tadi pagi g keje,mata i kelabu.. I pun pikir la... Nape ngan mata i nie.. Masaalah apa plak..
Me : Hah? Nape ngan mata u???
Yang: I pun bukak la spec i.. Uper nye... Sebelah ada cermin sebelah tak der cermin..
Me : Hah...????? Hahahahahaha
Yang : U tolong carikan kat umah yea..
Me : Haa.. Yea lah.. I carik.. Nanti pape i call u..
Yang : Ok..

Erkhhhhh.... Sorry la Yang.. I x sengaja nak gelakkan u.. Tapi siyes.. Mata i kejam pun i bole gelak dengar cite u... Kalo i segar.. Apa lg la kan.. Ceria hari i.. :-)

Tapi tak pe Yang.. I dah jumpe dah.. Kat sofa depan..

*****hahahahaha..i x leh imegin u drive ngan cermin mata sebelah je ada cermin...hahahaha*****

~ jangan confuse.. I panggil dia Yang..dia pun panggil i Yang ~

2 comments:

  1. penah tjadi kat kite mase study..rase nye sure lecturer tahan gelak..tgh duk dlm kelas die ngajo skali nmpk muke die sblh terang sblh kabur..upenye lense tcabut..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada jugak eh.. hahaha.. siyes la.. mata kejam pun leh gelak.. adoooiii..!

      Delete

Nuff Adv

Ramadan & Ammy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Cinta Hati

lbyf.lilypie.com/TikiBlogger.php/ABff

Thursday, August 16, 2012

Mata I kelabu la Yang

Hahahaha... Cant stop smiling...

I kan masih lagi bercuti.. Sempena nak raya nie.. I sibuk la kemas umah sikit-sikit.. Sebab cleaner tu x datang i la kene wat.. Huh

Pagi tadi pas Yang g keje.. I sambung bergulung lam selimut.. Lena betul.. Alih-alih je phone munyik.. Nape plak Yang nie..

Yang : Yang...u bole tolong i x?
Me : Nape Yang..????
Yang : Tadi pagi g keje,mata i kelabu.. I pun pikir la... Nape ngan mata i nie.. Masaalah apa plak..
Me : Hah? Nape ngan mata u???
Yang: I pun bukak la spec i.. Uper nye... Sebelah ada cermin sebelah tak der cermin..
Me : Hah...????? Hahahahahaha
Yang : U tolong carikan kat umah yea..
Me : Haa.. Yea lah.. I carik.. Nanti pape i call u..
Yang : Ok..

Erkhhhhh.... Sorry la Yang.. I x sengaja nak gelakkan u.. Tapi siyes.. Mata i kejam pun i bole gelak dengar cite u... Kalo i segar.. Apa lg la kan.. Ceria hari i.. :-)

Tapi tak pe Yang.. I dah jumpe dah.. Kat sofa depan..

*****hahahahaha..i x leh imegin u drive ngan cermin mata sebelah je ada cermin...hahahaha*****

~ jangan confuse.. I panggil dia Yang..dia pun panggil i Yang ~

2 comments:

  1. penah tjadi kat kite mase study..rase nye sure lecturer tahan gelak..tgh duk dlm kelas die ngajo skali nmpk muke die sblh terang sblh kabur..upenye lense tcabut..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada jugak eh.. hahaha.. siyes la.. mata kejam pun leh gelak.. adoooiii..!

      Delete