Nuffnang Ads

Thursday, February 9, 2012

9 Feb datang lagi

Alhamdulilah.. 9 Feb 2012 muncul lagi.. Complete cycle setahun lagi.. 


~ Happy Anniversary ~


Dear Pemilik SyurgaKu,

Semoga sentiasa ada peluang yang diberikan untuk aku mengumpul mata untuk ke syurgamu.. Ikhlas kan segala yang disediakan untukku.. Jangan jemu membimbingku.. Selalu ingatkan aku sekiranya terlupa.. Sayang lah aku tanpa berubah.. Doakan kesejahteraanku.. Lindungilah aku selalu.. Terima aku seadanya & pimpin lah aku..

Love,
Isteri Kamu..

~ Happy 5th Anniversary ~



1 comment:

  1. happy anniversary..smoga jodoh bpnjgn hngga akhir hayat..amin..

    ReplyDelete

Nuff Adv

Ramadan & Ammy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Cinta Hati

lbyf.lilypie.com/TikiBlogger.php/ABff

Thursday, February 9, 2012

9 Feb datang lagi

Alhamdulilah.. 9 Feb 2012 muncul lagi.. Complete cycle setahun lagi.. 


~ Happy Anniversary ~


Dear Pemilik SyurgaKu,

Semoga sentiasa ada peluang yang diberikan untuk aku mengumpul mata untuk ke syurgamu.. Ikhlas kan segala yang disediakan untukku.. Jangan jemu membimbingku.. Selalu ingatkan aku sekiranya terlupa.. Sayang lah aku tanpa berubah.. Doakan kesejahteraanku.. Lindungilah aku selalu.. Terima aku seadanya & pimpin lah aku..

Love,
Isteri Kamu..

~ Happy 5th Anniversary ~



1 comment:

  1. happy anniversary..smoga jodoh bpnjgn hngga akhir hayat..amin..

    ReplyDelete